Data e postimit: 2020-02-06 21:27:44
Lexime: 4841
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Heroizmi
Autori: Melisa.Ç
Shkolla: Anonim
Klasa: VII
Qyteti: Anonim
E-mail: melisaculi@yahoo.com


Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka filluar të mendojë vetëm për veten e tyre.Sot,janë të rrallë ata njerëz me zemër të madhe dhe që më së shumti japin jetë edhe per një njeri që as nuk e njohin.Një hero nuk është vetëm një luftëtar i cili lufton në betejë ose një personazh fantastik në një film,por një person i cili lufton për të përmirësuar jetesën e njerëzve në nevojë.Heronjtë e vërtetë janë ata ose ato të cilët e dedikojnë jetën e tyre në përmirsimin e mjedisit,luftimin për një ideal dhe për të ndihmuar njerëzit në nevojë.Pa heroizem jeta s'do ishte kaq fitimprurëse.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...




Komentet e fundit!

Emri: llllllllllll
Email: i123@icloud.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com